Základem každého byznysu je mít produkty, po kterých je na trhu poptávka. Pokud je máte, máte byznys. Kritici Amway a dalších společností, které používají multilevel marketing jako marketingovou strategii, obvykle tvrdí, že produkty, které tyto firmy prodávají, jsou předražené krámy pochybné kvality. Zažili jsme to i na těchto stránkách (viz např. tvrzení Lucie zde). Pozoruhodné je, že když se těchto lidí zeptáte kolik z těch produktů vlastně použili, odpověď je skoro vždy: “žádný”. Posuzují tedy kvalitu a hodnotu produktu, který nikdy nevyzkoušeli.
Pojďme jim pomoci. Look Magazine ve Velké Británii publikoval recenzi produktu Artistry Advanced Skin Refinisher. A napsal o něm:
Vyhlazující sérum, které změní Váš život.
(The Skin Refinisher That Will Change Your Life)
A co se týká ceny?
Za cenu £53,35 za 30ml je mnohonásobně levnější než návštěva dermatologa, přesto dává působivě podobný výsledek.
(At £53.35 per 30ml bottle, it’s tonnes cheaper than a trip to the dermatologist’s, yet gives an impressively similar result.)
Působivé, že?
A ještě jedna “drobnost” – pokud byste váhali s vyzkoušením. Amway na své výrobky poskytuje 100%ní záruku spokojenosti, takže pokud s tímto (nebo jakýmkoli jiným) výrobkem nebudete spokojeni, vrátí vám peníze zpět. Můžete věřit recenzím nebo nemusíte, ale sami sobě a své zkušenosti věřit snad budete. Co ale vím jistě, že já nebudu věřit kritikům, kteří ten produkt nikdy nevyzkoušeli. A vy? 😉
Článek byl s mírnými modifikacemi převzat ze stránek: www.thetruthaboutamway.com
ČTĚTE TAKÉ:
Pěkný. Jen tak dál. I já jsem pár produktů od Artistry již vyzkoušel doslova na vlastní kůži, a ač jsem chlap, byl jsem příjemně překvapen. Běžná kosmetika z drogerie (nechci jmenovat) je fakt úplně mimo.
Licenci Amway vlastním, protože sem svůj vlastní velký zákazník. A jelikož už nejsem sama, ale jsem matka pečující o zdraví a spokojenost své rodiny, tak mám doma čím dál větší sortiment a neměnila bych. 🙂