V článku MÝTUS: Amway a 70%-ní pravidlo maloobchodního prodeje jsme si ukázali základní pochybení, kterého se někteří lidé dopouštějí při interpretaci rozhodnutí Federální obchodní komise z roku 1979 o legálnosti Amway. V případě, že by někdo nevěřil vyjádření americké FTC, soudů nebo Asociaci přímého prodeje, které se shodují na tom, že do oněch 70% se počítá i osobní spotřeba distributorů, a zastával by menšinový názor proklamovaný Robertem Fitzpatrickem, že všechny firmy MLM jsou pyramidovou hrou, nabízíme potvrzení od dalšího nezávislého odborníka.
Dr. Charles King je profesorem marketingu na University of Illinois v Chicagu, první univerzitě na světě, která začala pořádat kurzy síťového marketingu (v Čechách se síťový marketing učí např. na VŠE v Praze). O tom, jak se Dr. King seznámil s MLM a jak se ze skeptika stal horlivým propagátorem tohoto systému prodeje, jsem psal v příspěvku profesor marketingu Dr. Charles King o MLM. Dnes Vám nabízím další otitulkovanou část videa ze soudního procesu se společností Travelmax, kde Dr. King jako soudní znalec potvrzuje, že do oněch 70% se počítá i osobní spotřeba distributora (výslech provádí MLM právník Jeff Babener, který je zkušeným obhájcem MLM společností). Pokud se Vám titulky nezobrazí automaticky, klikněte na tlačítko “CC” v dolní liště videa.
(Pravidlo 70% bylo zavedeno, aby se zabránilo nadměrnému zatěžování distributorů zásobami, které nejsou schopni prodat a ani sami spotřebovat, tj. zabraňuje tzv. nákupu kvalifikací. Někteří jej ale mylně interpretují tak, že osobní spotřeba není součástí oněch 70% a že celou tuto část musí distributor prodat mimo síť maloobchodním zákazníkům.)
SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY:
Přidej komentář jako první k "Profesor marketingu Dr. King objasňuje “Amway Pravidlo 70%”"