Amway Queen*, prémiová značka nádobí od Amway, překonala v prodejích 1 miliardu indických rupií za pouhých deset měsíců. Nádobí bylo na indický trh uvedeno v lednu 2017 a v porovnání s běžným nádobím umožňuje vařit s menším množstvím vody a téměř nulovým množstvím oleje. Technologie VITALOK™ umožňuje vaření pod vodním zámkem, takže se lépe zachovává chuť a nutriční hodnoty potravin, a technologie OPTITEMP™ zlepšuje distribuci tepla. Společnost Amway na tyto výrobky poskytuje záruku 30 let.
Mezi další produkty, jejichž prodeje překonaly hranici 1 miliardy rupií, patří Nutrilite Protein Powder, multivitaminový a multiminerální doplněk stravy Nutrilite Daily, zubní pasta Glister a SA8 tekutý prací prostředek.
Podle nejnovějšího reportu FICCI-KPMG činil vloni obrat celého sektoru přímého prodeje v Indii 83 miliard INR. Amway India s obratem 17 miliard INR (asi 250 mil. USD) má 21% podíl na trhu a je tak suverénně největší firmou přímého prodeje v Indii.
* U nás je nabízena obdobná sada pod názvem iCook™.
Přidej komentář jako první k "Prodeje Amway nádobí překonaly 1 mld INR za pouhých 10 měsíců"