Euromonitor o ARTISTRY – aktualizovaná tvrzení

Přetiskuji zprávu týkající se aktualizovaných tvrzení společnosti Euromonitor International Limited o značce ARTISTRY od Amway:

Vážení obchodní přátelé,

s velkým potěšením Vás chceme informovat o upravených tvrzeních pro oblast Krásy, která staví ARTISTRY do pozice přední značky přímého prodeje prémiových kosmetických výrobků.

V minulosti se u značky ARTISTRY kladl největší důraz pouze na péči o pleť. Vyjadřovalo to i dřívější tvrzení, v němž byla zmíněna pouze špičková péče o pleť.

Značka ARTISTRY však nenabízí pouze inovativní přípravky péče o pleť, ale i atraktivní dekorativní kosmetiku. Zejména proto, že jsme v poslední době získali kladné ohlasy na ARTISTRY EXACT FIT™ Korektor, ARTISTRY IDEAL RADIANCE™ Rozjasňující CC Krém a na naše sezónní kolekce dekorativní kosmetiky, věříme, že dekorativní kosmetika ARTISTRY je každým rokem přitažlivější a modernější.

Nová tvrzení zohledňují celý sortiment ARTISTRY včetně péče o pleť a dekorativní kosmetiky – a věrněji tak odrážejí značku ARTISTRY.

Nová platná tvrzení znějí následovně:

  1. „Artistry patří celosvětově mezi deset špičkových nejprodávanějších značek v oblasti krásy.“

Zdroj: Euromonitor International Limited. Kosmetika a osobní péče 2017, kategorie prémiová kosmetika a osobní péče, globální maloobchodní ceny pro rok 2016.

  1. „Artistry je světová prémiová značka č. 1 v přímém prodeji kosmetiky.“

Zdroj: Euromonitor International Limited. Kosmetika a osobní péče 2016, kategorie prémiová kosmetika a osobní péče, maloobchodní tržby, UBN, data za 2015.

Veškeré komunikační materiály společnosti Amway v online i tištěné podobě budou náležitě upraveny a rádi bychom Vám požádali, abyste ve své komunikaci rovněž používali již pouze tato dvě nová tvrzení.

Dřívější (níže uvedené) tvrzení již není platné a nesmí být nadále používáno: „Artistry patří celosvětově mezi pět nejprodávanějších prémiových značek přípravků péče o pleť.“

Doufáme, že tato nová tvrzení podpoří Vaše úsilí o prokázání naší konkurenční výhody a že je budete moci využít jako účinný komunikační a prodejní nástroj při představování portfolia značky ARTISTRY novým potenciálním zákazníkům.

S pozdravem

ODDĚLENÍ EVROPSKÉHO MARKETINGU

Kompletní seznam veškerých aktuálních tvrzení společnosti Euromonitor International o podnikatelské příležitosti Amway a o značkách NUTRILITE a ARTISTRY naleznete na stránkách www.euromonitor.com.

Rating: 10.00/10. From 12 votes.
Please wait...

Přidej komentář jako první k "Euromonitor o ARTISTRY – aktualizovaná tvrzení"

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.




Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close