SHANGHAI DAILY 24. 3. 2023 – Společnost Amway oznámila ambiciózní investiční plány investovat 600 milionů jüanů (84,5 milionů USD) do své výrobní základny v Guangzhou v průběhu příštích pěti let s cílem zlepšit kvalitu a efektivitu při prosazování progresivních obchodních vizí.
Závod Guangzhou byl otevřen v roce 1995 a je největší výrobní základnou společnosti mimo Spojené státy.
Nové investiční plány zahrnují komplexní obnovu infrastruktury, modernizaci zařízení, zavedení pokročilé výrobní technologie a optimalizaci globální výrobní kapacity.
Tyto iniciativy mají pomoci společnosti uspokojit globální poptávku po produktech Amway v nadcházejících desetiletích a zahrnují perspektivní nástiny, které by mohly reagovat na nejistoty v dodavatelském řetězci a dlouhodobé cíle.
Čína je největším trhem Amway a jedním z nejdůležitějších pro společnost na celém světě. Loni dosáhla dvouciferného růstu tržeb.
V současné době závod v Guangzhou dodává přibližně 170 typů produktů pro více než 50 světových trhů a nová investice by zahrnovala modernizaci infrastruktury i novou technologii dodavatelského řetězce.
Společnost intenzivně investuje do všech aspektů svého podnikání, včetně dodavatelského řetězce, výzkumu a vývoje a digitalizace.
Společnost je také připravena vstoupit na trh s doplňky výživy tím, že nabídne na míru šité služby a řešení životního stylu, aby uspokojila rostoucí poptávku po zdraví a wellness.
Jako příklad uveďme probiotika. Od loňského uvedení nových výrobků v Číně běží probiotické výrobní linky na plnou kapacitu.
Podle Chena Senlina, viceprezidenta Amway China Supply Chain, nová investice optimalizuje výrobní kapacitu a zároveň vybuduje odolný dodavatelský řetězec.
Amway uvedla, že má obchodní schopnosti a odborné znalosti, aby pomohla svým obchodním zástupcům pomáhat rodinám a místním komunitám žít zdravěji a rozvíjet zdravější návyky.
Společnost také uvedla, že její nabídka zdraví a wellness je v souladu s tradiční čínskou medicínou, která se zaměřuje spíše na prevenci než na léčbu a zaujímá holistický přístup ke zdraví a wellness pro širokou veřejnost.
Yu Fang, prezident Amway China, uvedl, že společnost dosáhla trvalého pokroku v procesu digitalizace, přičemž špičková infrastruktura a řešení jsou nyní k dispozici v celosvětovém měřítku.
Online prodej Amway China tvoří až 98 procent jejích celkových tržeb a společnost bude i nadále poskytovat místním obchodním zástupcům datovou infrastrukturu pro analýzu a hodnocení jejich obchodní výkonnosti.
Zároveň nasazuje digitální infrastrukturu, aby provoz online komunity probíhal plynuleji.
Chen Jia, viceprezident marketingu Amway China a viceprezident Amway Innovation & Science East Hub, uvedl, že bude i nadále využívat silné schopnosti své značky ke splnění místních požadavků nad rámec proteinových prášků a probiotik.
Společnost strávila desetiletí prací na modernizaci tradiční čínské medicíny a uvedení čínských surovin na globální trh.
Chen uvedl, že Amway má v úmyslu vytvořit síť certifikovaných ekologických farem Nutrilite po celé zemi a zároveň hledat vhodné lokality pro své vlastní ekologické farmy.
„Tímto způsobem můžeme zajistit bezpečnost a účinnost produktu, pokračovat v posilování naší výkonné nabídky a vítězné receptury a vést růst v odvětví doplňků výživy,“ dodal Chen.
Me tahle firma proste bavi. Jsem nadseny z toho co dela a jak to dela! Jini breci zdrazuji, tato investuje jako do rozvoje tak do svych VPA. Do VPA tim ze pridala na odmenach. Jsem nadseny z toho ze lide kolem me jsou spokojeni a ja s nimi