AMWAY (Thailand) Ltd. očekává v letošním roce prodeje v hodnotě více než 17,2 miliardy bahtů, což oproti minulému roku znamená růst o 5%. Je to více, než je průměrný očekávaný nárůst v sektoru přímého prodeje, u něhož se po dvou letech stagnace zapříčiněné ekonomickou situací a snížením kupní síly obyvatel očekává růst o 3%.
Prodeje značky Nutrilite v prvních 9 měsících vzrostly o 15% a očekává se, že jejich podíl na celkovém obratu dosáhne 51% (loni to bylo 48%). Očekávané podíly dalších značek na celkovém obratu – ARTISTRY: 13%, vodní filtr eSpring: 14%, ostatní produkty (např. produkty pro osobní hygienu a pro zemědělství): 22%.
Není bez zajímavosti, že konkurenční značka Avon se po 37 letech přítomnosti na thajském trhu rozhodla tento trh opustit. Po Jižní Koreji, Vietnamu, Irsku a Francii je Thajsko dalším trhem, se kterými se tato značka rozloučila (pro srovnání: v roce 2015 byl thajský trh 5. největším trhem Amway na světě). Společnost Avon také v uplynulých letech odprodala většinový podíl své japonské i severoamerické pobočky investičním společnostem.
ZDROJE:
Přidej komentář jako první k "Amway Thajsko očekává letos růst o 5%"