Pro nejstarší trh Amway – Severní Ameriku – představoval rok 2015 jeden z nejúspěšnějších roků za posledních několik let. To se pochopitelně odrazilo i v počtech nových Diamantů.
Nejnovější číslo časopisu Achieve pro severoamerický trh přináší ocenění nejvyšších úrovní a shrnutí úspěchů, kterých na tomto trhu bylo vloni dosaženo. Přečtěte si příběhy nejnovějších Diamantů, Zakladatelských, Ředitelských, Dvojitých i Trojitých diamantů a lidí, kteří nově dosáhli kvalifikací Crown a Crown Ambassador.
Gratulujeme všem nově kvalifikovaným! 🙂
A někdo se bojí, že trh Amway je už nasycen. 🙂
Zatím nesrandovnější námitka co jsem slyšel:
“nemůže to fungovat, protože se za chvíli zaplní celá planeta”
Když pominu, že je to nereálné (po 50 letech jsou v tom asi 3 miliony lidí), tak už ta samotná věta je komická, protože první věta vyvrací druhou a naopak.
Jako kdyby se Apple rozhodl, že přestane prodávat iPhony, protože jednou by je náhodou mohli mít všichni lidé na světě – a to je důkaz, že to nefunguje! :-)))
Jasně, já chápu, že kdyby Amway jednou teoreticky dělali všichni, tak ti úplně poslední jen šetří (ale neprodělají) a holt si počkají, až se z těch, co jsou neplnoletí, stanou plnoletí. Ale argumentovat tím, že nějaký obchod nefunguje, protože se tím zaplní planeta je prohlášení hodné idiota. 🙂 Nevím, nejsem odborník, ale zdravý selský rozum mi říká, že když se mým produktem zaplní celá planeta, tak mi to asi tak nějak funguje, ne? 😉