Pro nejstarší trh Amway – Severní Ameriku – představoval rok 2015 jeden z nejúspěšnějších roků za posledních několik let. To se pochopitelně odrazilo i v počtech nových Diamantů.
Nejnovější číslo časopisu Achieve pro severoamerický trh přináší ocenění nejvyšších úrovní a shrnutí úspěchů, kterých na tomto trhu bylo vloni dosaženo. Přečtěte si příběhy nejnovějších Diamantů, Zakladatelských, Ředitelských, Dvojitých i Trojitých diamantů a lidí, kteří nově dosáhli kvalifikací Crown a Crown Ambassador.
Gratulujeme všem nově kvalifikovaným!
A někdo se bojí, že trh Amway je už nasycen.
Zatím nesrandovnější námitka co jsem slyšel:
“nemůže to fungovat, protože se za chvíli zaplní celá planeta”
Když pominu, že je to nereálné (po 50 letech jsou v tom asi 3 miliony lidí), tak už ta samotná věta je komická, protože první věta vyvrací druhou a naopak.
Jako kdyby se Apple rozhodl, že přestane prodávat iPhony, protože jednou by je náhodou mohli mít všichni lidé na světě – a to je důkaz, že to nefunguje! :-)))
Jasně, já chápu, že kdyby Amway jednou teoreticky dělali všichni, tak ti úplně poslední jen šetří (ale neprodělají) a holt si počkají, až se z těch, co jsou neplnoletí, stanou plnoletí. Ale argumentovat tím, že nějaký obchod nefunguje, protože se tím zaplní planeta je prohlášení hodné idiota.
Nevím, nejsem odborník, ale zdravý selský rozum mi říká, že když se mým produktem zaplní celá planeta, tak mi to asi tak nějak funguje, ne? 