Amway Korea, která tento měsíc slaví 25. výročí, zvýšila loni obrat o 4,6% na 1,07 bilionu wonů. To představuje 261-násobek obratu, kterého tato pobočka dosáhla v prvním roce činnosti.
V roce 1991 začala korejská pobočka prodávat pouhých 5 drogistických přípravků (pro srovnání: v ČR to bylo 9). V roce 1992 přidala do své nabídky potravinové doplňky Nutrilite, o dva roky později přišly na trh produkty pro ústní hygienu Glister a v roce 1998 byla na korejský trh uvedena kosmetika Artistry. Amway dnes nabízí v Koreji celkem 538 produktů.
Amway Korea ale rozhodně neměla na růžích ustláno. Zkreslené informace o multilevel marketingu, absence legislativy pro multilevel marketing a nepochopení a záměna tohoto obchodního modelu s ilegálními pyramidovými schématy byly v prvních letech velkou překážkou, protože veřejné mínění bylo namířeno proti MLM odvětví.
Dnes je Amway Korea s více než 1 milionem distributorů a 16% podílem na trhu* druhou největší pobočkou Amway na světě. Za posledních 25 let se zde kvalifikovali mj.:
- 2x Founders Crown Ambassador 40
- 6x Founders Crown Ambassador
- 4x Crown Ambassador
- 2x Founders Crown
- 4x Crown
… a počet Diamantů a výše kvalifikovaných s velkou pravděpodobností již překročil 1000 (přesná hodnota není k dispozici, ale jen k 19.8.2005 bylo na stránkách amwaykorea.co.kr uvedeno celkem 829 Diamantů a výše).
Zajímá Vás, jak lze takových výsledků dosáhnout? JAK TO V TÉ KOREJI DĚLAJÍ?
Odpověď je prostá: DĚLAJÍ. 🙂
* zdroj: Euromonitor International
ČTĚTE TAKÉ:
Přidej komentář jako první k "Amway Korea slaví 25 let růstem obratu"