Přetiskuji zprávu týkající se aktualizovaných tvrzení společnosti Euromonitor International Limited o značce ARTISTRY od Amway:
Vážení obchodní přátelé,
s velkým potěšením Vás chceme informovat o upravených tvrzeních pro oblast Krásy, která staví ARTISTRY do pozice přední značky přímého prodeje prémiových kosmetických výrobků.
V minulosti se u značky ARTISTRY kladl největší důraz pouze na péči o pleť. Vyjadřovalo to i dřívější tvrzení, v němž byla zmíněna pouze špičková péče o pleť.
Značka ARTISTRY však nenabízí pouze inovativní přípravky péče o pleť, ale i atraktivní dekorativní kosmetiku. Zejména proto, že jsme v poslední době získali kladné ohlasy na ARTISTRY EXACT FIT™ Korektor, ARTISTRY IDEAL RADIANCE™ Rozjasňující CC Krém a na naše sezónní kolekce dekorativní kosmetiky, věříme, že dekorativní kosmetika ARTISTRY je každým rokem přitažlivější a modernější.
Nová tvrzení zohledňují celý sortiment ARTISTRY včetně péče o pleť a dekorativní kosmetiky – a věrněji tak odrážejí značku ARTISTRY.
Nová platná tvrzení znějí následovně:
- „Artistry patří celosvětově mezi deset špičkových nejprodávanějších značek v oblasti krásy.“
Zdroj: Euromonitor International Limited. Kosmetika a osobní péče 2017, kategorie prémiová kosmetika a osobní péče, globální maloobchodní ceny pro rok 2016.
- „Artistry je světová prémiová značka č. 1 v přímém prodeji kosmetiky.“
Zdroj: Euromonitor International Limited. Kosmetika a osobní péče 2016, kategorie prémiová kosmetika a osobní péče, maloobchodní tržby, UBN, data za 2015.
Veškeré komunikační materiály společnosti Amway v online i tištěné podobě budou náležitě upraveny a rádi bychom Vám požádali, abyste ve své komunikaci rovněž používali již pouze tato dvě nová tvrzení.
Dřívější (níže uvedené) tvrzení již není platné a nesmí být nadále používáno: „Artistry patří celosvětově mezi pět nejprodávanějších prémiových značek přípravků péče o pleť.“
Doufáme, že tato nová tvrzení podpoří Vaše úsilí o prokázání naší konkurenční výhody a že je budete moci využít jako účinný komunikační a prodejní nástroj při představování portfolia značky ARTISTRY novým potenciálním zákazníkům.
S pozdravem
ODDĚLENÍ EVROPSKÉHO MARKETINGU
Kompletní seznam veškerých aktuálních tvrzení společnosti Euromonitor International o podnikatelské příležitosti Amway a o značkách NUTRILITE a ARTISTRY naleznete na stránkách www.euromonitor.com.
Přidej komentář jako první k "Euromonitor o ARTISTRY – aktualizovaná tvrzení"