Amway Thajsko očekává letos růst o 5%

AMWAY (Thailand) Ltd. očekává v letošním roce prodeje v hodnotě více než 17,2 miliardy bahtů, což oproti minulému roku znamená růst o 5%. Je to více, než je průměrný očekávaný nárůst v sektoru přímého prodeje, u něhož se po dvou letech stagnace zapříčiněné ekonomickou situací a snížením kupní síly obyvatel očekává růst o 3%.

Prodeje značky Nutrilite v prvních 9 měsících vzrostly o 15% a očekává se, že jejich podíl na celkovém obratu dosáhne 51% (loni to bylo 48%). Očekávané podíly dalších značek na celkovém obratu – ARTISTRY: 13%, vodní filtr eSpring: 14%, ostatní produkty (např. produkty pro osobní hygienu a pro zemědělství): 22%.

Není bez zajímavosti, že konkurenční značka Avon se po 37 letech přítomnosti na thajském trhu rozhodla tento trh opustit. Po Jižní Koreji, Vietnamu, Irsku a Francii je Thajsko dalším trhem, se kterými se tato značka rozloučila (pro srovnání: v roce 2015 byl thajský trh 5. největším trhem Amway na světě). Společnost Avon také v uplynulých letech odprodala většinový podíl své japonské i severoamerické pobočky investičním společnostem.

ZDROJE:

Rating: 10.00/10. From 10 votes.
Please wait...

Přidej komentář jako první k "Amway Thajsko očekává letos růst o 5%"

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.




Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close