Proč další stránka o Amway?

Jistě si nyní říkáte: proč další stránka o Amway? Odpověď je jednoduchá – nikde na Internetu nejsou pohromadě opravdu nezávislé a relevantní informace o tomto podnikání. Většina toho, co lze o Amway na Internetu najít, je založena na “tiché poště” a dezinformacích. Pro věci neznalého pak může být těžké rozlišit, co je ještě fakt a co fikce.

Zpočátku jsem přistupoval k Amway podnikání s velkou nedůvěrou a skepsí a důkladně jsem si ho prověřil a shromáždil mnoho faktických poznatků, o kterých na těchto stránkách píši. Hlavním důvodem mé počáteční skepse, byl fakt, že mi Amway business byl napoprvé špatně prezentován. To se však změnilo v okamžiku, kdy jsem dostal faktické odpovědi na mé otázky podložené důvěryhodnými zdroji.

Tyto odpovědi se Vám nyní snažím předat formou tohoto mého soukromého blogu. Mnou prezentované názory jsou mé soukromé.

Příjemné brouzdání! 🙂

UPOZORNĚNÍ: Toto nejsou oficiální stránky společnosti Amway Česká republika, s.r.o.! Na jejich tvorbě se nepodílí žádná PR agentura. Tyto stránky jsou neziskové (nenaleznete na nich žádnou reklamu) a jejich provoz není financován firmou Amway. Jedná se o soukromý blog.

Rating: 9.25/10. From 48 votes.
Please wait...

51 Komentářů k "Proč další stránka o Amway?"

  1. Hurá!!! Díky! Konečně! Už bylo na čase. 🙂

  2. Zaplať pánbůh za ty dary!!! Konečně to vypadá na nějaké smysluplné stránky a ne jen další blábolivá tlachárna, kde si pár usmolených “loserů” hojí své mindráky vymyšleným pomlouváním ostatních.

  3. Jo, ten první článek s názvem “Jaké jsou v Amway šance na úspěch?” dává rozhodně smysl! Jen houšť a větší kapky! Jsem zvědav, jak se to bude vyvíjet dál. 😉

  4. Tak držím palce! Když se kouknu, kolik je na webu “blitek o čemkoli”, tak tahle osvěta bude ještě boj… Lidi sou zoufalci a lenoši. Raději si najdou nějaký web, kde se na Amway kydá hnůj, aby si pak mohli říct, že Amway nefunguje a měli důvod se do Amway nepustit. Prostě chtěj jen prachy, ale sou líný makat, tak hledaj výmluvy!!!

  5. Díky za povzbudivé reakce.
    @Sapon
    Zas až tak bych to nedramatizoval. Je fakt, že negativita (na cokoli) nás dnes obklopuje všude, ale ne všichni jsou takoví. Jsou i tací, kteří chtějí víc. A takový člověk, když si uvědomí, že v Amway má na vše záruku spokojenosti (rozbalenou soupravu i načaté výrobky může vrátit a dostane peníze zpět), pak třeba dojde k názoru, že je lepší si vytvořit svůj názor na základě svých zkušeností, než aby poslouchal anonymní diskutující na Internetu. A zkusí to.

  6. Super. Jsem rád, že tato stránka vznikla. Snad to pomůže nejistým lidem, aby viděli fakta. Blitek na blblozích je spousta a není se čemu divit, když víte, jaký typ lidí to píše. 🙂

  7. Tak můj názor je,že nezávislé internetové stránky musí obsahovat pozitivní a negativní stránku.Většinou jsou bud negativní a nebo kladné.Tyto jsou kladné a jen reklama na amway.Zájemci o vstup by si měli přečíst tyto stránky,ale nezapomenout navštívit i ty kritické,jelikož v hlavně motivačních organizacích není úplně vše ok a málo lidem to sedne.

  8. @Top gear
    Na těchto stránkách najdeš obojí. Až přijdu na něco negativního ohledně Amway, určitě to sem napíšu. Ale musí to být fakta, nikoliv výmysly a spekulace a manipulace, jako je tomu na jedněch nejmenovaných stránkách, kde jsou příspěvky jedné strany pečlivě promazávány (oba víme, kterých stránek se to týká).
    Jestli Ti mé stránky přijdou jako reklama na Amway, pak stačí sdělit, kde konkrétně nepíši v příspěvcích pravdu a napravíme to. Tady, na rozdíl od jiných fór založených jedním individuem se mohou svobodně vyjadřovat obě strany. Snad to oceníš. 😉

  9. @Top gear
    Proč podle Tebe není v motivačních organizacích vše úplně O.K.? Jinak dávám za pravdu, vždy je třeba vidět danou problematiku z obou stran. Ovšem je třeba umět rozlišit názory a nesmysly od skutečných faktů. A to bohužel drtivá většina lidí neumí. Jak jsem uváděl výše, toto se netýká jen Amway a MLM, ale všech oblastí lidského konání. Zjisti si fakta, ne názory, budeš velmi příjemně překvapen. A jestli má MLM v podobě Amway nějakou nevýhodu, abychom se podívali i na tu kritickou stránku? Ano, má. A to právě tu, že člověk musí neustále pokud možno logicky argumentovat na absolutně nelogické postoje a informace.

  10. @JIRKA C.
    Ale proto je to asi tak dobře placené. :-))

  11. @Top gear Ano souhlasim s Tebou, ze je potreba koukat na vec z obou stran. Proto mozna vznikl tento web, kde nejsou zatim, co vidim, mazane prispevky opacneho nazoru jako na jinych takzvanych nezavislych diskusich.

  12. @5M
    Jen ať se každý vyjádří. Jenže spousta lidí ráda kydá hnůj, namísto aby se podívali na věc tak, jak by se dala co nejlépe využít v prospěch všech. Co kdybychom se místo zbytečných keců pustili do díla? Nelíbí se Vám systém MLM? Tak ho nechte být. Ale pravděpodobně se Vám nelíbí proto, že se ještě nenašel dostatečně trpělivý člověk, který by Vám principy MLM správně vysvětlil. Jestliže to vypadá, že by to mohlo fungovat, ale jsou tam věci, kterým nerozumím a proto se mi nelíbí, tak bych se spíš ptal, co bylo důvodem, které vedly k zavedení toho či onoho. Já sám jsem se např. na semináře díval zpočátku trochu zpatra, ale když jsem se začal o MLM opravdu zajímat a hlavně jsem si vyzkoušel ukázat někomu marketingový plán, zjistil jsem, že právě semináře jsou naprosto nezbytnou součástí tohoto byznysu. Proč? Zkuste to, a pochopíte. A třeba i něco začnete vydělávat.

  13. Tak MLM jako takové je bezpochyb geniální myšlenka.Bohužel je v ní mnoho podvodných firem to ale není případ amway.Na samotné amway nevidím nic špatného,až na poněkud vyšší cenu výrobků což by mělo být v MLM naopak!Nevýhodu amway vidím v motivačních organizacích,které si budují svůj vlastní výhodný byznys a to pořádání seminářů a prodej cd.Hlavně těm nahoře je jasné,že vydělat si v amway větší peníze dokáže jen málo jedinců,většina nic nevydělá nebo pár stokorun.Ale je třeba aby ti co nic nevydělají stále byli v systému a pokud možno z nich něco mít.No a proto máme semináře aby lidé platili za vstupenky,cd,výrobky.Semináře jsou motivační a jejich cílem je více pracovat a zůstat v systému a pravidelně utrácet.Lídři pořádající semináře mají z nich často větší zisky než ze samotné amway.Občas to má úspěch a někdo je natolik šikovný že si vydělá i zbohatne,většina si sotva vydělá na semináře,cd,knihy.Pro většinu lidí je tento byznys ztráta času,šanci mají jen nadaní obchodníci a bez tvrdé práce se to samozřejmě neobejde. Není náhoda,že proti motivačním organizacím v minulosti bojovala i samotná amway,ale zalekla se nižších tržeb tak je toleruje.

  14. @Top gear
    Nemáš tak docela pravdu. Situace ohledně motivačních organizací, o které píšeš, platila možná v 80. letech minulého století a to jen v některých organizacích v USA a Amway proti tomu sama zakročila. Dnes jsou tyto byznysy regulované samotnou firmou, která stanovuje pravidla, podle nichž musí motivační organizace fungovat. Tvé zdroje tento fakt záměrně ignorují a neustále vytahují 30 let staré případy, které už dnes dávno neplatí.
    Ohledně toho, jestli je to ztráta času: pro lenochy, kteří nic nedělají, to ztráta času být nemůže (nic nedělají) a pro ty aktivní, co mají výsledky, to ztráta času není, protože vydělávají.

  15. A co pro ty aktivní,co nemají výsledky,je to ztráta nebo se jednou zcela jistě karta obrátí.Kdyby ty výsledky byli tak skvělé nemuseli by být semináře a na nich pobíhat snob chlubící se počtem luxusních vozů a množstvím vil.Nemuseli by se při nabírání nových členů používat praktiky podvodných firem či sekt(zažil sem krásná růžová slova plná neuvěřitelných výdělků a splnění i nikdy nevysněných snů.)Nemuseli by lidi lákat na lákavou pracovní příležitost a po dvou hodinách těm lidem říci je to amway.Někdy ani to ne,ale nějakou firmu s amway spojenou.Lidi by se hrnuli prostě sami kdyby to bylo skvělé a tohle vše by nebylo nikdy zapotřebý,ale je proč asi!

  16. @Top gear
    Nechci Ti brát Tvé iluze, ale já jsem nikdy nezažil, že by se někdo chlubil, kolik má luxusních vozů nebo vil. Co jsem ale naopak zažil, bylo, že dotyčný podobné věci ukazoval, aby ostatní viděli, čeho oni můžou dosáhnout. A to je dost podstatný rozdíl. Chlubení vs. motivace. Spíš to vypadá tak, že jsi slyšel jen to, cos slyšet chtěl…

  17. semináře sou náhodou super .. nikdy sem neměl moc velký sebevědomí .. když jsem tam ale videl, že mají výsledky i lidi který sou jako já tak mi to pomohlo víc uvěřit, že bych to taky zvládnul .. navíc je tam fakt sranda a mam rád ty lidi tam

  18. @Top gear
    Milý Top geare, je mi to moc líto, ale když se podívám na tvůj pravopis, tak docela chápu, že jestli tebe “zlákala lákavá příležitost” a “splnění nikdy nevysněných snů” tak to asi moc dobře nemohlo fungovat. 🙂
    Ty bys měl asi “zapotřebý”hodně moc číst. Musel by ses naučit taky trochu psát. Možná by pro tebe “museli” být speciální semináře, kam by přišel speaker v montérkách a s bandaskou, aby to na tebe nebyl moc velký “snob”. 🙂
    Víš ty co? Ty Amway business raději nedělej.
    To ale neznamená, že by to nemohlo fungovat pro ostatní 🙂

  19. Drahý jeremy,čekal sem že budu alkoholik,chudák co žije v slamu a čekal sem pravopis.Pravopis to vyhrál,hold nejsem učitel češtiny,jako asi ty.Podstata komentáře nebyla zodpovězena.Možná některý speaker v montérkách a bandaskou by naučil víc než člověk v sáčku a kilem zlata na krku.
    Admin
    Spíš to vypadá tak, že jsi slyšel jen to, cos slyšet chtěl…
    Nemyslíš že je to naprosto obostrané.
    Příště až půjdu s kámošema na pivko,tak jim budu říkat vlastním dvě nemovitosti,auto,ale to nebude chlubení,ale vlastně motivace k pracovitosti.
    Můj názor je,že tento druh motivace nebo nábor nových lidí do systému tímto způsobem je velmi laciný.Takto verbují nové členy podvodné firmy a jeden z důvodů proč víc lidí odradí než zaujme.Mě začne blikat červená kontrolka,když to slyším.Možmá kdyby to nebylo zlepšila by se pověst firmy a ubylo by kritiků a kritických webů,ale možná přibylo tržeb.

    • Já v tom přeci jen vidím rozdíl. Když půjdeš s těmi kamarády na pivko a budeš jim to říkat, ale nebudeš mít pro ně způsob, jak by toho mohli dosáhnout taky, k čemu jim to bude? Jenže tady má speaker v rukách stejný business, jako kdokoliv jiný. On to ví, oni to ví taky. Jediný rozdíl mezi speakerem a začátečníkem je počet lidí, kterým tito dva nabídli obchodní příležitost. Na semináři nejde o to se pochlubit, aby mi snad někdo záviděl, ale ukázat lidem, co všechno je možné dokázat. Ukázat jim potenciál businessu a ukázat živý důkaz, který má také 2 ruce a 2 nohy jako oni, a že když budou dělat to samé, mohou mít to samé. Ale chápu, že pokud je člověk zvyklý na to, objet sousedovi auto korunou jen proto, že si koupil lepší, že to pak může pochopit jako chlubení a závidět.
      Za zmínku ale stojí ještě jedna věc: na jednu stranu Ti vadí, že někdo ukazuje, co z toho businessu má, na straně druhé po nás chcete, abychom Vám (kritikům) řekli, kolik vyděláváme. Tak si vlastně vyber, co chcete. Obojí mít bohužel nemůžete. 🙂
      Nemyslím si, že kritici ubydou, když se něco změní – ono totiž to, co je ve skutečnosti potřeba změnit, je způsob, jakým kritici (ne)přemýšlejí. Kritici tudíž budou existovat vždy a na všechno. Ale tato diskuze ukazuje, že jich není zase tolik, jak se zdá na diskuzích, kterými manipuluje jistá osoba – oba asi víme, která… že?

  20. @Top gear
    😉 Sorry Top geare, neber to ve zlém, nejsem sice učitel Češtiny ale tohle jsem si nemohl odpustit 🙂
    Ale k podstatě tvého příspěvku. Že se na seminářích vyzdvihují úspěšní distributoři a předvádějí důkazy svého úspěchu je přece docela pochopitelné. Když chtějí lidé něčeho dosáhnout, často jim pomáhá když mohou následovat úspěšné vzory. Většina mladých fotbalistů má na tapetě na mobilu, nebo na zdi v pokoji plakát Ronalda, Messiho, nebo jiného svého vzoru. Boxeři koukají na Rockyho a rychlobruslařky na Sáblíkovou.

    To, že na našich seminářích mluví úspěšní o tom, jak dosáhli svých úspěchů je:
    1. Takzvaný “best practice sharing” to znamená podělení se o osvědčené metody, které fungují.
    2. Právě možnost ukázat úspěšné vzory, které ostatní mohou následovat.

    Já vím, že vyzdvihování úspěšných vzorů je takový americký způsob motivace, který některé lidi v Čechách dráždí, a kterému nerozumí, protože v Čechách se nosí spíše “kult průměrnosti”, nebo dokonce “průkopnictví slepých uliček” podle Járy Cimrmana, ale myslím, že je dost jasné, co k úspěchu pomáhá více, jestli kult průměrnosti, nebo úspěšné vzory.

    Co se týče metody náborování nových členů, musím Ti dát za pravdu, bylo by mnohem pohodlnější, kdybychom mohli na začátku schůzky nebo prezentace říct jako první větu: “O.K. Dnes si budeme povídat o Amway…” bohužel díky lidem, kteří, díky svému nepochopení nebo ignoranci, o nás říkají a píší podobné věci jako ty, díky různým pověrám a fámám šířeným mezi lidmi nebo na internetu by v 90% případů pak už nebylo možné nikomu nic vysvětlit. Proto je bohužel nutné nejprve lidem vysvětlit, o co v tomto projektu jde a teprve potom říct jméno firmy, která za ním stojí. Možná sis všiml, že píšu “bohužel” protože já bych byl také raději, kdyby to šlo naopak. Na některých novějších trzích, jako je třeba Čína, kde lidé neudělali špatné zkušenosti s pyramidovými hrami a podvodnými společnostmi, ke kterým je tady náš byznys bohužel stále, i když naprosto neprávem, přirovnáván, je situace úplně jiná. Tam mohou distributoři říkat v první větě, že budou mluvit o Amway a také tam Amway roste raketovým tempem a je to trh s největším obratem na světě. Věřím, že my se jednou také dopracujeme k tomu, že budeme moci tento postup používat, ale zatím je u nás prostě situace taková, jaká je.

    A poslední připomínka, píšeš, že ti vadí, že při prezentacích používáme ukázky toho, co lidé mohou díky tomuto byznysu získat – jako např. majetek, vysoké příjmy auta atd. Píšeš dokonce, že tento způsob “verbování” považuješ za “laciný” a připisuješ ho “podvodným firmám”.

    O.K. Tobě by tedy zněla lépe nabídka podnikání, ze kterého můžeš mít ho**o, nevyděláš si v něm žádné peníze a nikdo v něm nikdy nic nedokázal??? 🙂 Pokud ti taková nabídka zní lépe a atraktivněji, tak bůh s tebou, ale v tom případě pro tebe naše podnikání fakt vhodné nebude. 😉

  21. Vono že těch kritiků zas není tolik,je trochu složité.Já tento web znám kolik no 4 dny.Jsou chvíle třeba půl roku kdy žádné podobné weby nenavštevuji a hlavně my kritici z toho nic nemáme(mimo majitele webů),kdežto vy(nevím jestli i ty) si bránite svůj byznys své peníze.
    Jistě každý v amway při ukazování marketigových plánů ví moc dobře jak výbornou má amway pověst,kolik je kritiků,nedůvěřivců či naopak.

    “Já v tom přeci jen vidím rozdíl. Když půjdeš s těmi kamarády na pivko a budeš jim to říkat, ale nebudeš mít pro ně způsob, jak by toho mohli dosáhnout taky, k čemu jim to bude”
    Proč můžou jít přece pracovat tam kde já…

    V životě snad kromě máleho dítěte sem nikomu nic nezáviděl,proto možná mě kecy o snovém majetku nezajímají,ale čuchám čuničinu.

    Mě nezajímá kolik kdo vydělává,ale někteří amwejáci to píší sami 250000 měsíčně za půl roku v systému atd.Kritikům se posmívají jejich chudobě,ale oni jsou milionáři nebo se jistě brzy stanou.Právě kdyby ti bohatí nahoře to neukazovali,tak ti chudí dole to nebudou kopírovat a lhát.Bohužel někteří si myslí,že tak seženou nejvíc lidí pod sebe,když budou lhát o svých příjmech.Chran bůh jestli myslím všechny,psal sem si i s amwejáky,kteří to měli v hlavě srovnaný a víc takových.

    • Problém je v tom, že nevíš, zda si náhodou bm ty příspěvky nepíše sám, aby si na ně mohl pak odpovědět. 🙁
      A veškeré důkazy tomu nasvědčují.
      Jistě, občas se může najít někdo, kdo mu to tam napíše z recese, ale to nic nemění na tom, že většina příspěvků na jeho stránkách je zmanipulovaná. Právě proto jsou zde tyto stránky, aby lidé měli konečně možnost dozvědět se pravdu o tomto podnikání. Mimochodem, nikdo z lidí tady na diskuzi nic takového nenapsal a nikdo se ani nikomu neposmíval ohledně chudoby. Pokud to někdo dělá tak, že lže o svých příjmech, dělá to špatně, ale nemůžeš za to vinit Amway business jako takový. Prostě je to lhář a lež má krátké nohy. Takový člověk stejně nikam daleko nedojde – ale Vy ho na diskuzích rozebíráte ještě 5 let poté, co on už dávno skončil, a poškozujete ostatní, kteří to dělají dobře.
      A ještě jedna věc: mnohokrát padlo z úst kritiků obvinění, že Amwayáci jsou fanatici. Tak mi to prosím vysvětli – Amwayák, který si brání své podnikání, je fanatik? A kritik, který z těch pomluv nic nemá, je pak co??? Nechápu.
      P.S.: Ti kamarádi sice můžou jít pracovat tam, kde pracuješ Ty, ale nabízíš jim pomoc, když se o tom bavíš? Nabízíš to stylem: “Podívej se, co mám já. Když půjdeš se mnou, pomůžu Ti, abys to měl taky!”? Nebo mu jen řekneš: “Dívej, co mám já.” A v duchu si pomyslíš: “Ještě, že nemusím dělat takovou práci jako Ty, hehehe.” TO je ten rozdíl.

  22. admin
    “Nemyslím si, že kritici ubydou, když se něco změní – ono totiž to, co je ve skutečnosti potřeba změnit, je způsob, jakým kritici (ne)přemýšlejí. Kritici tudíž budou existovat vždy a na všechno.”

    To si myslím,že není pravda.Třeba takové firmy jako avon,oriflame nejsou v popsaných věcech kontroverzní jako amway.Tudíž kritiky je minimum,alespon ve srovnání s amway.

  23. @Top gear
    Jasně Avon, Oriflame apod. nejsou tak kontroverzní, protože se v nich prostě nedá vydělat tolik peněz a proto se tak ani nemohou prezentovat.

    Amway je co do možnosti výdělku, bohudík, naprosto nesrovnatelná příležitost, což některé lidi dráždí. A proto platí beze zbytku to, co již dávno napsal Dale Carnegie v jedné ze svých knih: “Pamatujte, že když vás zezadu kopají, znamená to, že jste vpředu!

  24. @Top gear
    znám ,,EMVEJÁKY”, kteří jsou vypatlaní, ale taky znám ,,EMVEJÁKY”,kteří jsou v pohodě! Znám finanční poradce, kteří jsou vypatlaní, ale taky znám finanční poradce, kteří jsou v pohodě, znám učitelé, kteří mi příjdou vypatlaní, ale taky znám učitelé, kteří jsou v pohodě, znám vysokoškoláky, kteří jsou vypatlaní, ale taky znám vysokoškoláky, kteří jsou v pohodě…….MOŽNÁ BY JSME SE TAKHLE MOHLI BAVIT O ČEMKOLIV 🙂 MOŽNÁ LIDSKÝ FAKTOR DOKÁŽE ,,UŠKODIT”JAKEKOLIV MYŠLENCE, TÉ, ČI TÉ FIRMĚ…. MOŽNÁ NENÍ NA MÍSTĚ SE BAVIT O FIRMÁCH,O SYSTÉMECH, O ZPUSOBECH, ALE O LIDECH ….???

  25. admin
    Asi máš pravdu,že si dotyčný nějaký ten příspěvěk napíše sám a poté si ho okomentuje.To jestli je to většina nevím já,nevíš ty,ví on.
    Tady se zatím nikdo neposmíval mé chudobě,hlouposti to máš pravdu a sem rád,že jsou zde lidé a hlavně ty na úrovni.A bohužel někdy ta úroven není příliš vysoká,jelikož do amway může vstoupit každý,to je u některých lidí špatně a poškozují celou firmu.
    Nadšení až fanatičtí někteří amwejáci si myslím působí a to díky přemotivovanosti a obrovskému sebevědomí které načerpali na seminářích a dokola opakující naučené fráze komukoli koho potkají.Měli sme to štěstí si v naší hospůdce sednout k právě příchozí partě ze semináře a to se nedá s ničím srovnat to se musí zažít.I z kamaráda majitele úspěšné firmy udělali chudáka co nikdy ničeho nedosáhne pokud nepůjdem do amway. Kritici či kdokoli jiný pokud o něčem stále a komukoli hovoří o svém přesvědčení působí také fanaticky.

    “Nabízíš to stylem: „Podívej se, co mám já. Když půjdeš se mnou, pomůžu Ti, abys to měl taky!“? Nebo mu jen řekneš: „Dívej, co mám já.“ A v duchu si pomyslíš: „Ještě, že nemusím dělat takovou práci jako Ty, hehehe.“ TO je ten rozdíl.”

    Vono nikdy bych jim to neřekl,jelokož by si mysleli že sem k..ot a nikdo z nich nemá velkou nouzi o peníze,tak se o nich nemusíme bavit.

    • Díky za komentář i za uznání. 🙂 Mohu říci, že Tvého názoru si také cením, protože na mě nepůsobíš jako fanatický kritik typu bm. Myslím, že máš pravdu v tom, že fanatičtí Amwayáci mohou firmu poškodit. Na druhou stranu, už jsem zažil případy, kdy “normální” Amwayák byl odpůrcem-fanatikem označen za fanatika. Ono s tím fanatismem je to stejně zajímavé – trocha toho zdravého “fanatismu”, zaujetí či zapálení pro věc, nebo jak to chceš nazývat, je potřeba k úspěchu obecně. Možná jsi slyšel o “šílených” vědcích. Nebo jiný příklad – mám rád Walta Disneye, obdivuji jeho zapálení pro to, co dělal, i to, co dokázal. Ale věděl jsi, že když se rozhodl natočit Sněhurku a sedm trpaslíků, celý Hollywood o tom psal jako o “Disney’s Folly” (Disneyho bláznovství)? Nebo jsi možná zažil “blázny”, kteří šli sportovat, když ostatní chodili po hospodách a říkali o něm, že není normální. Možná Ti někteří Amwayáci připadají jako blázni nebo fanatici. Ale zkus se zamyslet, jestli náhodou nemají důvod pro své nadšení. Když budu mluvit o sobě, tak bez nadsázky mohu říct, že tento business mi totálně změnil život (k lepšímu). Naučil jsem se komunikovat s lidmi (předtím jsem to, jako introvert, moc neuměl), získal jsem další kamarády, které bych pravděpodobně nikdy jinak nepoznal, mohu se věnovat svým koníčkům a nemusím shánět zaměstnání, které by mě uživilo. A přitom mě od toho, abych v tom businessu nebyl, dělila strašně tenká nitka, která se mohla několikrát přetrhnout… Až mě z toho mrazí…
      P.S.: To s těmi kamarády a s tím, jak jim nabízíš, aby šli dělat tam co Ty, byla jen řečnická otázka. Hezký večer.

  26. Jo jo možná každý génius svým způsobem působí fanaticky.Měl sem tím spíš namysli,že kdyby moje přítelkyně se zbláznila do plácnu fotbalu,od rána do večera o tom mluvila po dobu několika týdnů,označil bych jí za fanatičku a přemýšlel o rozchodu.Prostě nenutit lidi poslouchat co nechtějí.Taky přeji hezký večer a bud zdráv.

    • Pokud to tak někdo dělá, tak to ale není chyba Amway. Ta chyba je v tom člověku. Každý máme možnost se svobodně rozhodnout, jak to budeme dělat. Ale na rovinu, znám spoustu Amwayáků, kteří to dělají úplně jinak. A jen z vlastní zkušenosti – s některými lidmi se o Amway prostě nebavím. Sranda je, že oni jsou ti, kdo se mě vždycky zeptají, jak se mi v Amway daří, kdykoliv se vidíme. 😀

  27. dekuju adminovi , ze zalozil tuhle disk. Jiz pred casem, jsem nasla disk , ktera me prekvapila tim, ze lide meli chvalu na vyrobky, ale jak jsem napsala ze amway delam, hned byly moje podnety mazany jako reklama. takze tu mame dva uhly a to vyrobky a vydelavani. Vyrobky lidem nevadi a naopak si je umej pochvalovat a znovu je chteji. Tak jediny problem je to vydelavani. a tak jsem rada ze je tady stranka kde muzou psat i lidi, co by to radi delali a nebudou napadany kdejakym panem Názorem

  28. Dobry den, je mozne nekde sehnat plan kariery amway? s nazvy vsech pozic?

  29. Fanóš:

    Odkazy a reference na nedůvěryhodné zdroje jsou mazány. Důvod naleznete zde:
    Eric Scheibeler: A Merchant of Deception (Eric Scheibeler: Obchodník podvodu)

    Abyste věděl, na koho se odkazujete, a jak nedůvěryhodný Váš zdroj je, zde o něm je několik informací:

    Eric Scheibeler byl po několik let Nezávislý vlastník podnikání (IBO) předtím, než mezi ním, několika dalšími IBO a společností Quixtar vyvstal obchodní spor. Navzdory snaze vyřešit záležitost v rámci Quixtar procesu pro řešení sporů, pan Scheibeler se začal s firmou Quixtar a dalšími IBO k soudit, přičemž žádal odškodnění ve výši milionů dolarů za údajné škody. Soud mu nařídil, aby předložil své nároky v rámci neveřejného rozhodčího řízení, s čímž pan Scheibeler souhlasil, a poté, co byl rozhodčí proces ukončen, soud přezkoumal a potvrdil výsledky rozhodčího řízení. Podrobnosti o způsobu řešení sporu, jakož i rozhodčího řízení, jehož se pan Scheibeler dobrovolně účastnil, byly důvěrné, potvrzené státním soudem, aby bylo chráněno soukromí pana Scheibelera, jakož i soukromí jiných osob zapojených do sporu.

    Pan Scheibeler se rozhodl nerespektovat soudní příkaz. Místo toho spustil pomlouvačnou kampaň. Nejprve publikoval svá tvrzení na Internetu pod fiktivním jménem “John Jacob.” Tvrdil, že šel na policii a FBI ohledně údajných telefonních výhrůžek od anonymních volajících, ale ani po více než třech letech nedošlo k žádnému zatčení, které by potvrdilo, že by panu Scheibelerovi někdy někdo vyhrožoval.

    Pan Scheibeler se následně snažil na svých tvrzeních vydělat. Vytvořil webovou stránku (v současnosti již nefunkční), kde sbíral finanční prostředky a na které připustil, že napsal příběhy “Johna Jacoba” a tvrdil, že shromažďuje finanční prostředky pro údajnou “právní ochranu” proti lidem a společnosti, na které útočil. Tvrdil, že potřebuje mnoho peněz, protože jde nejen proti Quixtaru, ale i proti prezidentu Georgi W. Bushovi, bývalém generálním prokurátorovi Johnu Ashcroftovi, senátorovi Ricku Santorumovi, FBI a generálním prokurátorovi státu Pennsylvania, které popisoval jako nepřátele, protože “podporují” Quixtar.

    I když pan Scheibeler napoprvé zaznamenal v Quixtar podnikání úspěch, následně se mu v byznyse nedařilo. Jeho snaha využít soudní systém, aby svedl tento neúspěch na jiné, také ztroskotala. Jeho úsilí přesvědčit orgány státní moci, že došlo k ohrožení jeho osobní bezpečnosti, selhaly. Jeho příběhy útočící na Quixtar a IBO selhaly.

    Vzhledem k tomu, že tyto stránky mají za cíl poskytovat čtenářům fakta, nikoliv lži, logicky zde nebudu zveřejňovat odkazy na takto nedůvěryhodné lidi. S radostí uvítám nějaké další Vaše odkazy, které ale musí být důvěryhodné. Děkuji za pochopení.

  30. Teď se dívám prvně a vidím, že PARÁDNÍ stránka. Věřím, že se udržíš. Neb těch Haterských vykecávacích stráneček, založených na velmi slabých výstřižcích z celku, je hodně. Díky za tebe. Velmi se mi líbí ty příběhy úspěšncýh. Go Diamond 😉

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 10.8.2016 z 7:21 | Odpovědět

      Díky za povzbuzující komentář. S výdrží problém nemám. 😉
      Dokud bude o čem psát, tak se tu budou objevovat nové a nové příspěvky. 🙂

  31. Ahoj Admine, bylo by možné zasílat tvoje odpovědi, nebo celou soukromou diskuzi, na naše maily? Přiznám se, že jsem napsal svoji otázku k několika tématům a pak jsem si horko těžko pamatoval po určité době, kde to bylo. Díky předem za odpověď 🙂

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 23.9.2016 z 8:56 | Odpovědět

      Podívám se, jak by to šlo udělat, ale bez registrace (vytvoření uživatele na těchto stránkách) to určitě nepůjde. Čili první krok je registrace a ověření e-mailové adresy. Druhá věc je, zda zasílat odpovědi jen na konkrétní dotaz nebo celou diskuzi. Každopádně díky za podnět, uvidím, co se s tím dá dělat.

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 24.9.2016 z 19:37 | Odpovědět

      Zdravím, zkoumal jsem možnosti, které by umožnily čtenářům odběr komentářů e-mailem, a po dlouhém rozhodování jsem se rozhodl tuto funkci nezavádět. Existuje několik pluginů, které to sice umožňují, ale každý má své “mouchy” a ve finále to může dospět do fáze, kdy server bude odesílat stovky či tisíce i nevyžádaných mailů (většinou proto, že se lidé ze seznamu odběrů neodhlašují). Možností, jak se ke svým komentářům dostat je více. Pokud někdo potřebuje vyhledat své starší komentáře, stačí, když zadá své jméno nebo vyhledávanou frázi do vyhledávacího pole a stránky mu vyjedou seznam příspěvků, kde se hledaný výraz nachází. Možná bych mohl pro lidi, kteří dosáhnou určitého počtu komentářů (třeba 30?), zařídit zaheslovaný odkaz, kde budou sesypané a chronologicky seřazené všechny komentáře ze všech vláken. Pak by na této stránce stačilo zadat CTRL+F a vyhledat příslušný výraz. Tento způsob má tu nevýhodu, že se poruší návaznost komentářů, ale to myslím není na závadu, protože na druhou stranu umožňuje kliknout na komentář a otevřít ho v příslušném vlákně, kde je vidět i kontext. Dejte vědět, jestli by to pro Vás mělo smysl.

      • Pro mne by to určitě smysl mělo, vyřešilo by se tím to, že “poslední komentáře” mají jen 10 posledních… když se rozpoutá někde nějaká diskuze, tak třeba ty “starší” nové komentáře už nevidím 🙁 🙂

      • Možná by stačilo, kdyby lidé potom, co dají do vyhledávání své jméno, tak mohli kliknout na otevřít stránku a přesunout na můj nejnovější komentář v diskuzi. 🙂

        • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 30.9.2016 z 14:24 | Odpovědět

          Pokud jste toto řešení někde viděl, pošlete mi odkaz, ať se podívám, jaký plugin na to použili. Jinak jsem prozatím vytvořil stránku, kde jsou všechny komentáře sesypané dohromady podle data, ale zpřístupním ji jen těm, kdo sem přispívají do diskuze. Řekněme 30 komentářů s nějakým smysluplným obsahem k tématu a můžete mít svůj vlastní účet na těchto stránkách. 🙂

  32. Ahoj Admine, mohl by jsi udělat porovnání Amway a Mary Kay/Herbalife? Předem díky za odpověď. 🙂

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 30.9.2016 z 14:20 | Odpovědět

      Ohledně srovnání Amway vs. Herbalife: dost toho bylo řečeno v článku: FTC, Herbalife nebo Ackman? Vítěz je Icahn.
      Ohledně Mary Kay: nikdy jsem se o tuto firmu hlouběji nezajímal. Podrobná srovnání s ostatními firmami, která jsou na těchto stránkách, byla víceméně vyprovokována tím, že někteří distributoři těchto konkurenčních firem šířili dezinformace o Amway a snažili se přetáhnout distributory Amway k sobě. Proto jsem napsal články, kde tyto dezinformace uvádím na pravou míru a doplňuji to, co tito lidé zamlčeli. Distributoři Mary Kay se nikdy do Amway distributorů nenaváželi (alespoň mně není znám ani jeden případ), nebyl tedy důvod psát o této firmě článek. Ale samozřejmě, pokud se sejde dostatek lidí, kterým se někdo snažil přetáhnout distributory do Mary Kay, můžeme si tu toto téma rozebrat. 😉

  33. Už několik měsíců Amway fakta sleduji a až teď přišla pravá chvíle se zapojit do diskuze. především pochválit za vzhled, příjemné počtení, jasné, konstruktivní. Děkuji

  34. Dobrý den, právě před chvíli jsem dostal od partnera z Prostějova info ke jmenování paní Betsy DeVosové novou ministryní školství v administrativě nového amerického prezidenta. Díky tomu jsem objevil i tento web – můj dojem z něj je velmi dobrý, velká pochvala gratulace. Poděkování za něj. Jen jsem nikde nevypátral autora, což si myslím, že je trochu škoda, přece jen by se nikdo z nás neměl na veřejnosti schovávat či vystupovat anonymně, není k tomu žádný důvod. S pozdravem Pavel Zemek, Platinový VPA, v Amway od počátku, 1.3.1994 … (i já jsem byl velmi skeptický k tomu, ale udělal jsem přesně to, co autor tohoto webu, a nelituju toho dodnes, naopak).

    • Tak to já zase chápu. Zvlášť na internetu a taky kvůli tomu, že se autor nevyhýbá kontroverzím a jde docela tvrdě po kriticích. Na internetu nikdy nevíš, který magor si vztáhne tvůj příspěvek na sebe. Takže jestli je možnost na internetu zůstat v anonymitě, proč ji nevyužít?

  35. Ahoj,
    dotaz adminovi:
    Prosím, co se stalo, že poslední komentář zde je 3,5roku starý?

    • Avatar for Amway-Fakta Amway-Fakta | 18.4.2020 z 1:34 | Odpovědět

      Před několika dny jsem zjistil, že od blíže nespecifikovaného data byly komentáře na stránkách zakázány. Jediné, kam šlo přispívat, byly jednotlivé články, ale na stránky (v menu) přispívat nešlo. Už jsem to odblokoval.
      Jinak aktuální komentáře se zobrazují ve widgetu vpravo.

Zanechte komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.




Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

By continuing to use the site, you agree to the use of cookies. more information

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close