Magazín Direct Selling News před několika dny opět zveřejnil žebříček největších firem přímého prodeje. Jak si jednotlivé firmy vedly?
Není asi žádným překvapením, že Amway se solidním náskokem opět obhájila první pozici. Po několika letech turbulencí, kdy silný kurz dolaru “srážel” hodnoty dolarových obratů, vydala letos firma Amway zprávu, že obraty opět utěšeně rostou – ve druhé polovině roku 2017 vzrostly o 3% ve srovnání se stejným obdobím v roce 2016.
Společnosti Avon a Herbalife si své pozice rovněž udržely, navzdory tomu, že Avon v posledních letech začal odprodávat či úplně zavírat některé pobočky a firma Herbalife se v posledních letech stala terčem útoku ze strany short sellerů, kteří se snažili srazit hodnotu jejích akcií.
Za zmínku určitě stojí firma Jeunesse, jejíž distributoři se pomocí manipulativních prohlášení snažili přetáhnout k sobě distributory jiných firem. Oháněli se přitom nárůsty, přičemž ale zamlčovali, že tyto nárůsty byly způsobeny převážně akvizicí distributorských sítí nejrůznějších firem, z nichž některé byly předtím zavřeny jako pyramidové hry. Vloni, kdy k žádné akvizici nedošlo, se žádný nárůst již nekonal a obraty poklesly, což jsme ostatně na těchto stránkách předpovídali. 😉
Pořadí | Název společnosti | Obrat – 2017 (mld USD) |
---|---|---|
1 | Amway | 8,60 |
2 | Avon | 5,70 |
3 | Herbalife | 4,40 |
4 | Vorwerk | 4,19 |
5 | Infinitus | 3,92 |
6 | Mary Kay | 3,25 |
7 | Natura | 3,09 |
8 | Perfect | 2,96 |
9 | Nu Skin | 2,28 |
10 | Tupperware | 2,26 |
Kompletní žebříček naleznete na adrese: www.directsellingnews.com
Ľudia som slepí alebo nevidím, ale prechádzam si celú tabuľku firiem a nikde nevidím tú “najlepšiu” nemeckú firmu s Aloe Vera … 😀
Zajímavý postřeh. Vloni byli na 55. místě s obratem 286 milionů USD, předloni to bylo 56. místo s obratem 306 milionů USD. Evidentně z nějakého důvodu nedodali své výsledky do letošního žebříčku. Že by známka dalšího poklesu obratu? 😉
Mysliš fešaku firmu LR? Co vím, tak pan Sokol stále svým dealerům tvrdí, že jsou nejlepší a Amway stojí za prd.
Pro mě je takové chování důkazem, že se nejedná o solidní lidi a s takovými bych nikdy nechtěl spolupracovat. Pokud má někdo zapotřebí srovnávat Amway s LR, ať nejdřív najde chyby v tomto článku:
https://www.amway-fakta.cz/srovnani-mlm-cast-3-amway-vs-lr/
😀
Dnes sem tankoval v Jítravě u Liberce. Při placení vidím povědomé balíčky a co nevidím LR silver řadu a věci od nich. Ptám se paní “tohle se nesmí prodávat na benzínce ne?” Ona: “co myslíte?” Ukážu na LR sortiment, a ona: “a proč by nemohlo?” A ja, “protoze je to MLM” a ona: “a co je Vam do toho?”
Je supr, vedet ze amway ma pravidla nulove tolerance a ze se ji snazi poctivci dodrzovat a Amway si prodej mimo hlida.
Vypadá to, že to někteří amwayáci “honí” přes Heureku. https://www.heureka.cz/?h%5Bfraze%5D=amway
Amway si to hlida a takove VPA upozornuje a pokud ani po upozorneni výrobky nestahne z nepovoleného eshopu, bude mu odebrana licence
Jsou lidé kteří princip Amway nepochopili v době příchodu do ČR a
s nástupem internetové doby .Už dlouho jsou stránky ,které jsou zkopírované a mají jinej název.Pak můžete horem dolem lidem řikat,že tyto produkty nikde jinde neuvidíte ,než na oficiálních stránkách Amway .Stím nic zatím neudělali.Z vlastní zkušenosti vím ,že osobní doporučení a chodící reklama(JÁ) je nejlepší internetová stránka.VPA má tu výhodu,že může být levnější než ty internetové stránky.Na stránkách většinou ne.
Každý MLM má své podmínky pro prodej produktů. Většině MLM jde ryze o co největší prodeje (povolí cokoliv 🙂 ), proto mají také povinné odběry apod. pod pohrůžkou odebrání skupiny a ukončení licence pokud nebudete nakupovat – např. 6 měsíců. Naproti tomu Amway nabízí regulérní podnikání a dává všem rovnou příležitost, proto nepovolí cokoliv. U Amway je na zvláštní povolení (které může získat každý) možnost prodávat v barech, fitkách apod. třeba nápoje XS 🙂
Zde je napsano proc tam nekteri nejsou https://www.directsellingnews.com/frequently-asked-questions-about-the-global-100-ranking/
Ano, ty důvody mluví za vše: 😀
Jojo, nehcteli dat vypalne proto tam nejsou. tento zebricek americkych a proamerickych spolecnosti je jeden velky blud.
A tu “zaručenou” informaci o výpalném máte z jakého věrohodného zdroje? Dovolím si odpovědět za Vás: vycucáno z prstu. Pokud se firma jeden rok objeví v žebříčku a další rok odmítne poskytnout informace o svém obratu dává tím prostor ke spekulacím, že její obrat klesl. To je jasné každému, ale každému je taky jasné, že distributoři dané firmy se to budou snažit obhajovat i za pomoci pomluv a lživých nařčení.
Žebříček DSN Global 100 je v oboru přímého prodeje uznávaný, jedná se o jedinečnou kompilaci ověřitelných dat od všech, kdo nemají co skrývat. Jedná se o žebříček celosvětový, nikoliv pouze o žebříček amerických nebo “proamerických” firem (viz např. firmy Infinitus nebo Perfect, které jsou čínské). Tento žebříček si klidně můžete udělat sám, jen Vám to dá hodně práce, protože budete muset vyhledat výroční zprávy všech možných firem. Občas ale narazíte na firmu, která si prostě postaví hlavu, a i když několik let předtím jí nevadilo být v žebříčku, z ničeho nic se rozhodla, že už hodnotu obratu poskytovat nebude. Vy si to zdůvodníte neochotou zaplatit výpalné (přestože v minulosti jej zřejmě podle Vás platili), zatímco vnímavý čtenář si jistě domyslí ten pravý důvod. 😉
Ale Vy vypadáte, že byste hodnotu obratu společnosti LR mohl znát. Mohl byste nám ji sdělit?
Zkoušel jsem pátrat po obratu a místo toho jsem našel jen tuto zprávu:
ÚOHS pokutoval určování cen pro další prodej společností LR HEALTH & BEAUTY SYSTEMS
Zdravím admina a mám dotaz.
Nedávno jsem našel na oficiálních kontaktovacích stránkách firmy Herbalife toto tvrzení, budu citovat formou ctrl+c a ctrl+v: “Pracujeme výhradně s výrobky špičkové kvality, které jsou pouze z přírodních zdrojů od společnosti Herbalife International, která je po více než 37-ti letech existence na trhu největší firmou na světě v oblasti potravinových doplňků na přírodní bázi pro regulaci hmotnosti, optimální a sportovní výživu, operuje ve víc jak 90ti zemích světa na 5-ti kontinentech s maloobchodním obratem přes 7,5 miliard dolarů. ”
Proč společnost Amway nezveřejňuje také maloobchodní obraty?
Děkuji za odpověď
Odhadované maloobchodní obraty přestaly být zveřejňovány před hodně dlouhou dobou a dnes je nezveřejňuje prakticky žádná firma (a pokud je mi známo, ani Herbalife). Jelikož spousta lidí, kteří si chtějí jen nakupovat výrobky, se dnes registruje a nakupuje přímo od mateřské společnosti, ztrácí hodnota odhadovaného maloobchodního obratu na významu. Zboží, které tito lidé nakoupí za velkoobchodní ceny, také spotřebují, čili není dále prodáváno za doporučenou maloobchodní cenu. Pokud někdo přepočítává obrat na maloobchodní ceny, pak to bude nejspíš proto, aby se mohl chlubit vyšším číslem – a i tak je těch 7,5 miliardy hodně nadsazená hodnota, protože by distributoři museli mít přirážku v průměru 70%.
V případě firmy Herbalife činí obrat za loňský rok 4,40 miliardy USD (oficiální reportovaná hodnota), nikoliv 7,5 miliardy. Těch 7,5 miliardy tak zůstává jen zbožným přáním člověka, který toto tvrdí.